>> - 40% 🏷️ A NYÁRI KIÁRUSÍTÁSBAN! << 🏷️ Spórolj kalandos utazásaidon!

Keress tartozékokat, alkatrészeket, márkákat,...
Kategóriák

Keresés

Keress tartozékokat, alkatrészeket, márkákat,...

Választás pontosítása

Tartalék kerekek - Easydriver

A kerék a lakókocsi tartó rendszerének kulcsfontosságú eleme. Kifejezetten a nehéz pótkocsik manőverezéséhez alkalmasak, így ellenállnak a nagy terhelésnek és az elhasználódásnak.

Tovább
Szűrés 0

Rendezés  Ajánljuk: A termékek rendezése a következők szerint történik értékesítés csökkenő. A készletből kifogyott termékek a végén szerepelnek.

1 Termék

A Tartalék kerekek jellemzői

Egy tartalék kerék hasznos, ha a régi kerék tönkrement vagy már évek óta nem volt használatban. Azonban tartalékba is érdemes kereket vásárolni, vagy alternatív beszerezni. Ez lehet például egy felfújható kerék is, amely a meglévő helyett használható abban az esetben, ha vizes vagy nagyon egyenetlen terepen manőverezik.

A tartalék kerekek elsősorban abban különböznek egymástól, hogy milyen anyagból készültek:

  • Tömör gumi = a leggyakoribb típus, amely különösen népszerű, mert nem lehet kilyukasztani. A tömör anyag miatt nehezebben kezelhető a durvább terepen.
  • Felfújható = durvább terepre alkalmas, durva mintázatú, és kiválóan megbirkózik az egyenetlenségekkel. Azonban fennáll a defekt veszélye, és egy tartalék gumibelsőre vagy külsőre is szükség lehet.
  • Műanyag = szerviztechnikusaink véleménye szerint (a laikusok számára talán meglepő módon) ezek a legmegbízhatóbbak - azonban minél szélesebbnek kell lenniük.

További fontos paraméterek, amelyekre mindenképpen figyelni kell, a tárcsa anyaga, ahol acél tárcsákat (amelyeket általában nagyobb terhelésre terveztek) és műanyag tárcsákat (amelyeket általában könnyebb terhelésre terveztek) egyaránt talál a kínálatunkban. Továbbá a méretek - a kerék átmérője és szélessége, valamint a megengedett legnagyobb statikus terhelés. Csak azután válasszon ezen paraméterek szerint, hogy pontosan átgondolta, milyen környezetben és terepen fogja használni a kereket, és mindenekelőtt azt, hogy a keréknek mekkora terhelhetőséget kell kibírnia.