Üzletünk működése vészhelyzet idején
Kedves Ügyfeleink!
Az üzleteinkben jelenleg érvényben lévő kiskereskedelmi értékesítési tilalom miatt az üzletünk átmenetileg zárva tart a közönség előtt.
Webáruházunk természetesen továbbra is nyitva van, online rendelni továbbra is lehet. Az árut az eddigiekkel megegyező feltételekkel szállítjuk ki az Ön által kívánt címre.
és e-mailben a hétvégék kivételével a szokásos nyitvatartási időben állunk rendelkezésére.
Megfelelő raktárkészlettel rendelkezünk, ahogyan beszállítóink is, és jelenleg nem számítunk nagyobb nehézségekre.
Cégünk folyamatosan értékeli a COVID-19 vírus terjedésével kapcsolatos kockázatokat, és folyamatosan megteszi a szükséges intézkedéseket. Felelős vállalat vagyunk, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsunk Önnek, még ezekben a bizonytalan időkben is. Kérjük megértését, ha ez a döntés bonyodalmakat okozott Önnek.
Bármilyen változás esetén folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt.
Gyakran ismételt kérdések:
Lehetőség van a bolt meglátogatására?
Nem, a hatósági előírások miatt minden üzletünk zárva van, ezért megszüntettük a személyes átvétel lehetőségét a rendeléseknek az üzleteinkben. Azonban továbbra is kényelmesen, otthonról rendelhet webáruházunkban.
Lehetséges-e rendelni a webáruházban?
Igen, a webáruház a szokásos módon működik. Csak a fizetési és szállítási módok különböznek.
Van elegendő áru raktáron?
Igen, beszállítóink a szokásos módon működnek.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Megrendelését banki átutalással vagy hitelkártyával fizetheti ki. Jelenleg ez az előnyben részesített fizetési mód. Az utánvétes fizetést még nem töröltük, de erre is sor kerülhet. Kérjük, lehetőség szerint válassza a bankkártyás fizetést.
Személyesen is átvehetem a rendelésemet?
Nem. Jelenleg csak a címre történő kiszállítást kínáljuk. Kérjük, használd az általad kiválasztott futárszolgálatot, hogy személyes kapcsolatfelvétel nélkül vehesd át csomagját.
Magyar Posta - A csomagok kézbesítése a szokásos módon történik. Csak azt kérik, hogy a fióklátogatásokat mellőzzék. Különleges információk:
https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020
Mennyi ideig tart a rendelésem kézbesítése?
A szokásos módon dolgozunk. Ma rendeled, mi holnap szállítunk.
Hogyan kell reklamálni vagy visszaküldeni a terméket?
Ne aggódj, jelenleg is mindent megteszünk, hogy eleget tegyünk a kéréseidnek. Most 40 naptári nap áll rendelkezésére, hogy visszaküld az árut!
Az áruk visszaküldésének és reklamálásának folyamata szabványos, lásd a Panaszkezelési szabályzatot. Kérjük, a csomagot a SvětKaravanů.cz, Bavoryně 221, 267 51 címre küldje.
Bármilyen kérdés esetén állunk rendelkezésére.
A padabo.hu csapata